måndag 28 juli 2014

Karolina Dahl

Hej!

Då var det min tur att ta över bloggen, och jag ser verkligen fram emot att få dela med mig av alla mina favoritställen här i Hyltebruk med omnejd!

Jag är en 17-årig tjej från Hyltebruk som tycker om att umgås med kompisar, rida och ta hand om min häst Hugo. Dessutom tävlar jag i minne, vilket är en ganska udda sport, men väldigt kul!
För tillfället bor jag i Luleå, där jag går en gymnasieinriktning som kallas mattespets och i princip är som natur fast med mer matematik, i högre tempo.
Jag är bara i Hylte över loven nu för tiden och det känns därför som ett perfekt uppdrag att verkligen få upptäcka Hyltebruk på riktigt och dela med mig av mina upplevelser till er läsare.

Jag hoppas att jag under de kommande tre veckorna kan inspirera er till att ge er ut och upptäcka allt vad Hyltebruk med omnejd har att erbjuda!

Ha det bra så hörs vi snart.

//Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar