måndag 7 juli 2014

Oscar – lite om mig


Hejhej!

Jag heter Oscar Blommegård och är 16 år gammal. Min familj är relativt stor och består av mig, mamma, pappa och mina fyra storebröder. Jag är alltså yngst, minstingen, och ni får kalla mig vad ni vill.

Under det senaste året har jag varit i bosatt på västkusten och närmare bestämt Varberg. Anledning till detta var mina studier och då jag ville kombinera innebandy med att läsa natur, var Varberg det enda alternativet.

Nästkommande år kommer jag dock inte alls var bosatt på västkusten och inte heller i Sverige. Jag åker nämligen till det stora landet i väst i slutet på sommar för att tillbringa ett år där som utbytesstudent.

De kommande tre veckorna kommer jag att skriva om är Unnaryd med omnejd. Jag hoppas att ni kommer att finna de här veckorna lika inspirerande och roliga som jag kommer göra.

Ha det bäst!


//Oscar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar