torsdag 14 augusti 2014

Arken zoo

Den här butiken är ett måste för alla djurägare (eller kanske framtida djurägare) i och utanför Hyltebruk! Har du en t.ex. en hund eller katt tycker jag du kan ta och skämma bort den lite grann med någonn ny leksak eller någott annat kul, och har du inte det tycker jag det är dags att köpa sig en liten kompis. Här finns fåglar, kaniner, marsvin, minihamstrar, fiskar och allt man behöver till. Här finns även allt man behöver till hundar och katter!



När jag går omkring och fotar fiskar, fåglar och kaniner så inser jag vilket paradis det hade varit för mig för ett par år sedan. När jag var yngre var jag nämligen helt galen i alla små djur i butikerna. Jag tycker dock fortfarande det är supermysigt och tycker om att kolla på alla olika små fiskar och sådant, men jag får kanske inte riktigt impulsen att köpa allihop, iallafall inte så länge jag behöver ta med dem på flyget för att få hem dem. 



Som om de supersöta små djuren inte vore nog så finns här även koppel, foder, sängar, burar, leksaker, godis och mycket mer för din hund eller katt. Oavsett vad du behöver har jag en känsla att du kommer hitta det här. Utbudet foder är väldigt stort och du kan alltid få hjälp i butiken om du inte vet vad du ska ha. Även halsband finns i alla dess storlekar och färger, så det lär inte vara några större problem att hitta något som passar. En stor fördel är att din hund eller katt är välkommen in i butiken den med!




Vill du se de små söta djuren eller köpa nåt till de du redan har, så kan du besöka/kontakta butiken på:

Adress: Järnvägsgatan 2, 314 31 Hyltebruk
Tfn: 0345-107 30

Eller besök deras Facebooksida Arken Zoo Hyltebruk .


Ha det bra och se till att njuta av de fyrbenta familjemedlemmarna så hörs vi imorgon!

//Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar