tisdag 5 augusti 2014

Gro & spira

Jag gav er ett "presentköpningstips" igår, och nu tänker jag faktiskt följa upp med ett till, så här har vi nästa räddare i nöden:
Gro & spira är en mysig butik i centrala Hyltebruk där du kan hitta allt från inredning och blommor till leksaker, godis eller smycken. Och självklart bra presenter till alla åldrar.



På den smakrika och personliga hemsidan kan man läsa om både företaget och ägarna, Caroline Andersson och Anna-lena Lövstål. Där finns även gott om bilder på vad de har att erbjuda. Man kan även läsa vilka varumärken de har i sin butik, däribland: Marimekko, Svenskt Mathantverk, La Praline, baglady m.m.


Förutom deras mångfaldiga sortiment tycker jag att de har en av de mysigaste butikerna i Hylte. Man kan ju tycka att det inte spelar någon roll hur en butik ser ut, men jag tror inte jag känner någon som inte tycker mer om att komma in i en hemtrevlig butik med bra ordning i sina hyllor. Jag tycker iallafall att det är otroligt viktigt med ordning och reda i en butik som denna, för att det inte ska bli rörigt med så mycket olika saker, och det har de verkligen lyckats bra med!



Har du behov av att köpa en present till någon i din närhet (eller kanske till dig själv), eller behöver något annat ur butikens sortiment så kan du besöka den på: 

Adress:
 Storgatan 16, 314 31 Hyltebruk

Öppettider: 
mån-fre: 09.30-18.00
lör: 09.30-13.00

Eller kontakta dem för mer information:

Tfn: 0345-102 50

Hemsida: www.grospira.se
Facebook: Gro & Spira

Ha det bra så hörs vi senare!

//Karolina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar