fredag 15 augusti 2014

Magnussons dam & herr

Letar du efter snygga märkeskläder med bra kvalité är Magnussons något för dig! 
Magnussons ligger i centrala Hyltebruk och firar 90 år nästa år! Det är faktiskt ett av Sveriges äldsta familjeföretag och har nu kommit till tredje generationen. 



Det jag tycker utmärker Magnussons mest är dock att de syr till de kläder som inte sitter perfekt, utan att det kostar extra! Det om något kallar jag service.
Detta gör att särskilt herravdelningen får mycket kunder även långt bort ifrån, t.ex. vid köp av kostymer. En skräddarsydd kostym utan extra kostnad säger man väl ändå inte nej till?



Här ovanför kan ni se min favoritdel i alla klädbutiker, nämligen jackorna. Man hade nog kunnat säga att jag är lite väl besatt av skinnjackor, och har just nu 4 stycken om man inte räknar med de gamla som blivit lite trasiga.. Det var nog tur att jag var där på arbete, annars hade det kanske kunnat bli en till. ;)



Vill du besöka någon av butikerna, se nedan:

Magnussons dam:
Adress: Storgatan 19, 314 31 Hyltebruk

Magnussons herr:
Adress: Storgatan 30, 314 31 Hyltebruk

Ha det super och handla på! ;)

//Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar