måndag 6 juli 2015

Nu drar sommarbloggen igång!

Hallå allihopa!

Nu drar sommarbloggen igång igen och det är jag, Jack, som är först ut
Jag är en kille på 17 år, jag ska nu börja mitt tredje år på gymnasiet i Gislaved där jag går linjen Hotell och Turism. På min fritid är jag mycket med mina kompisar och min flickvän, jag har spelat handboll men tyvärr så gör jag inte det längre då Hylte inte har något lag i min åldersgrupp längre. Jag spelar också mycket dator, vilket många av mina kompisar också gör. Mitt favoritbesöksmål i kommunen är nog Ibro strand, det har varit min favoritstrand så länge jag kan minnas och åker fortfarande dit ofta.

Jag kommer skriva om både platser och företag som jag tycker är värda ett besök. Vädret var bra förra veckan och vi får hoppas att det varma vädret fortsätter som då. Jag kommer isåfall ge många bra tips om badplatser!


/Jack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar