fredag 24 juli 2015

Tack för mig!!

Hej där! Idag är det min sista dag här som sommarbloggare. Dessa tre veckor har gått super fort och jag har haft en bra och rolig tid här. Det allra bästa med tiden här har varit att få träffa alla människor i kommunen som bedriver olika företag eller verksamheter. Det har varit tre lärorika veckor och jag visste inte ens själv om vissa ställen som jag besökte.

Alla ställen jag har besökt har haft trevlig personal som har bemött mig bra. Jag vill tacka samtliga som har varit med och deltagit i intervjuer. Några andra jag vill tacka är Johanna och Alexander, mina jobbarkompisar, som har hjälpt mig när fantasin tagit slut.



Hoppas ni har njutit lika mycket av bloggen som jag har gjort. Nu lämnar jag över till Elin, lycka till!

/Jack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar