tisdag 5 juli 2016

En ny säsong tar sin början...

Hej, hej allihopa!

Mitt namn är Robin, och i sommar kommer jag att göra praktik som turistinformatör på Hylte Turistinformation. Utöver arbetet att möta och hjälpa människor som är nyfikna på vår vackra kommun så kommer jag även att vara aktiv här på bloggen.

Vem är då jag? Jag är en 27 år gammal, rastlös individ som gillar att läsa, spela och dricka på tok för mycket kaffe och te. På det så tycker jag det är hemskt roligt att teckna, skriva och lära mig språk. Mitt nya projekt är nederländska!

Det kommer att bli mycket spännande och roligt att få hjälpa till att främja vår kommun som en plats för turister från när och fjärran att komma tillbaka till om och om igen. Samtidigt kommer det bli en chans att själv få bekanta sig med platser man inte själv upptäckt förr. Jag kommer självklart att dela med mig av de smultronställen som jag själv finner mest tilltalande, och motivera varför just du ska komma hit och upptäcka det själv!

Vi ses i sommar!

/ Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar